Ein definisjon på omgrepet kommunikasjon er : Informasjonsflyt og utveksling av bodskap, idear og synspunkt mellom ein avsendar og definerte målgrupper får å nå bestemde mål ( Henta frå Bente Erlien: Intern kommunikasjon, Oslo 2003.
Denne definisjonen fortel at kommunikasjon er ein prosess fram og tilbake mellom sendar og mottakar om eit innhald og gjennom ein kanal. Difor kan kommunikasjonsarbeid og omfatta mykje. Det handlar om både relasjonar og innhald. Ein som arbeider med kommunikasjon må difor gjere ulike oppgåver og takle oppgåver der og då. Kommunikasjon mellom menneske går føre seg heile tida.
Men det betyr og at planlagt kommunikasjonsarbeid blir viktig for å nå mål og få gjort noko meir enn dei løpande oppgåvene krev av deg Planlegging og evaluering av kommunikasjon er derfor ein viktig del av studiet Praktisk informasjonsarbeid.
(Skriven av Jo 7. juli 2010.)